2013. július 3., szerda

Kórustábor Sólyomkőváron 2013

A csoport a krasznai templom előtt
A Tiszaujvárosi Református Kórus az erdélyi Sólyomkőváron tartotta meg 2013-ban ötnapos kórustáborát. Évek óta járok el a kórus nyári kórustáborába, megszerettem őket, ők pedig befogadtak engem. Nagy élmény nekem, hogy kézbe kapva a kottákat, vbelük együtt gyakorolom, tanulom őket.

A kórust Birtalan Judit karnagy vezeti, műsorán több Birtalan József mű is szerepel. A szerző is velünk énekel a basszusban. Mellette könnyen tanulhat az ember.


A bagosi mandolin-együttes
A kórus Szilágybagoson szolgált a református templomban vasárnap, saját programjával, illetve közösen a bagosi kórussal szerepelt.  A közösen énekelt számot a bagosi kórus vezetője, Szabó Bogi vezette.

A kórus-műsort a bagosi kisiskolásokból és szüleikből álló mandolinzenekar  egészítette ki szép műsorával.

A kiállítás plakátja
A bagosi templom kistermében szép kiállítás is van éppen. Gy.Szabó Béla Apokalipszis metszeteit állították ki egy vándorkiállítás keretében. Az ismert erdélyi művész képei így visszatérnek szűkebb hazájába, körbejárva sokakat megismertetnek művészetével. Én még személyesen ismertem őt, amikor meglátogathattam műtermében.

A kiállítás plakátján Gy.Szabó Béla önarcképe jelenik meg előttünk.









Rokonokkal is találkozhattunk.

Kapitány Erzsivel, Zoltánnal és Birtalan Csillával Anna, Erzso és én


Találkozva a vendéglátó szilágybagosi régi ismerősökkel, rokonokkal, emlékezetes szép élményekkel gazdagodott mindenki, aki résztvehetett e szép túrán.


Birtalan Judit vezényel
További képeket találhatsz még:
 Képalbum a kirándulásról


Régebbi kórustáborok képalbumjai:
2012 Jávorkút      2012 Szilágybagos
2010 Zemplén